Gyakran Ismételt Kérdések

Az alábbi pontokban foglaltuk össze a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, melyekkel igyekszünk munkájukat még könnyebbé és gyorsabbá tenni.

  1. Nem látom frissülni a hirdetéseimet a kiválasztott weboldalakon

    A szinkron kapcsán a Házbank addig "lát", ameddig a mi rendszere ér. Ez azt jelenti, hogy ha Házbank fiókjába belépve látja, hogy a szinkron állomány generálása megtörtént az aktuális dátummal (általában minden nap hajnali 0:30 perckor) illetve ha értesítő emailt is kapott tőlünk, akkor a Házbank oldaláról a szinkron állomány elkészült. Ezt követően a különböző hirdetési portálok különböző módon és időpontokban viszik el és dolgozzák be saját rendszerükbe a hirdetéseket. Ezért akár 24 óra is eltelhet mire egy-egy ingatlan frissítése a hirdetési portálon is láthatóvá válik.

    Ha a 24 óra leteltével sem látja a hirdetéseinek módosulását, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot a hirdetési portállal, hogy a probléma mielőbb kiderüljön és kijavításra kerüljön.

  2. Segítség, nem tudok belépni!

    A Házbank rendszerében minden egyes regisztrált ügyfelünknek saját cím alatt alakítjuk ki virtuális irodáját! A virtuális iroda címét a regisztrációkor szükséges megadnia. Sikeres regisztrációt követően automatikus email üzenetben küldjük meg Önnek a virtuális irodájának elérési címét, a belépéshez szükséges felhasználó nevét és jelszavát.

    Belépni virtuális irodájának címén tud! Ez általában a következőképpen néz ki: http://hazbank.hu/az-ön-irodaja-neve

    Ha nem tudja mi a virtuális irodájának címe, akkor keresse elő korábban, a regisztrációkor kapott levelünket, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

  3. Elfelejtettem a jelszavamat...

    Írja be böngészőjébe virutális irodájának címét (http://hazbank.hu/az-ön-irodája-neve). Az oldal betöltődése után kattintson az "Elfelejtette jelszavát?" linkre. A megjelenő oldalon adja meg a rendszerünkbe regisztrált email címét, vagy felhasználó nevét.
    Ezt követően egy email üzenetben fogja megkapni új jelszavát!

    FIGYELEM! Ügyeljen arra, hogy olyan email címet vagy felhasználó nevet adjon meg, amit a Házbank rendszerébe regisztrált! Ellenkező esetben a rendszer nem tud Önnek jelszót küldeni.

  4. Hogyan tudok új referenseket rögzíteni a rendszerbe?

    Ha a rendszerbe irodavezető felhasználóval sikeresen belép, akkor a "Referensek és Beállítások" fülön tudja referenseit a rendszerbe felvenni, az "Új" felirat megnyomásával. A felugró ablakot értelemszerűen töltse ki. Ha referenst szeretne felvinni, akkor a Jogok részben semelyik opcióhoz ne tegyen pipát.A referensek a megadott email címükre kapnak automatikus értesítést a felvétel tényéről, a felhasználó nevükről és generált jelszavukról.

  5. Miként tudok egyik referens neve alól egy másiknak ingatlanokat átadni, delegálni?

    Lépjen be irodavezető felhasználójával:
    - jelölje ki a delegálni kívánt ingatlanokat
    - a lista tetején látható "Tömeges művelet" legördülő menüből válassza ki a "Kijelöltek delegálása" pontot, majd nyomja meg a Mehet gombot.
    - a megjelenő új oldalon pedig válassza ki azt a referenst, akinek szeretné az ingatlanokat átadni majd nyomja meg a Mehet gombot

  6. Hol pontosíthatom a lakáshoz tartozó emelet számot, azaz, hogy hanyadik emeleten található a lakás?

    Új vagy módosítani kívánt ingatlan esetében, a "Kiegészítő adatok" részben, az Emelet legördülőben az "emelet" lehetőséget választja, akkor a mező mellett megjelenik egy új mező "Lakás a házon belül (emelet)" név alatt. Ebben rögzítheti, hogy a lakás hanyadik emeleten található.

  7. Egy adott ingatlan adatlapján a képeket hol tudom módosítani, illetve törölni?

    Az ingatlan adatlapján (a normál nézetben, nem adatmódosítás közben) a jobb felső sarokban talál egy dobozt, melynek neve "Ingatlanhoz tartozó képek és fájlok". Itt tudja a képeket törölni és újakat feltölteni.A képeket törölni a a kép adat sorának -ahol látja ki töltötte fel, mikor, mekkora a mérete- végén található X ikonnal tudja. Ha az ikonra húzza az egér mutatót, akkor az X pirosra vált.

    Képet feltölteni ugyanezen ablakban, annak tetején található "Új kép vagy fájl feltöltése" link megnyomásával tud.

  8. Hogyan tudok új jelszót adni a kollégáimnak?

    Kollégájának új jelszót csak az irodavezetői jogosultsággal rendelkező felhasználó tud, az alábbi lépésekkel:
    - Jelentkezzen be a rendszerbe az irodája címen
    - Válassza a Referensek és Beállítások fület
    - a megjelenő ablakban egy kattintással válassza ki a kívánt referenst. Ha a kiválasztás sikeres, akkor az adott referens sora világoskék háttérszínűre vált
    - ezután kérjük nyomja meg a "Új jelszó generálása" gombotHa minden sikerült, akkor a rendszer automatikusan készít egy új jelszót a referensnek, amit a referens belépés után megváltoztathat.

  9. Hogyan tudok automatikus napi szinkront beállítani?

    A szinkront a következőképpen tudja beállítani:
    - lépjen be a rendszerbe
    - az ingatlanokat listázó oldalon gördítse le a "Tömeges műveletek" menüt
    - válassza ki az "Minden aktív szinkronizálása" pontot, nyomja meg a Mehet gombot
    - a megjelenő új oldalon jelölje be a "Automata napi szinkront kérek" lehetőséget, ha azt szeretné, hogy minden nap, automatikusan szinkronizálódjanak az ingatlanjai
    - ugyanezen oldalon a legördülő menüből válassza ki azt a weblapot, ahová ingatlanjait szinkronizálni szeretné
    - nyomja meg a Mehet gombot
    - ha a művelet sikeres volt, akkor a képernyőn a következő feliratot kell látnia: "Szinkron kérését sikeresen fogadtuk!"

    Ha több weblapra is szeretne szinkronizálni, akkor a fenti lépéseket elölről ismételje meg!

  10. Hol és miként törölhetem automata szinkronjaimat?

    Ha egy korábban beállított automatikus szinkront törölni szeretne, akkor lépjen be a rendszerünkben kialakított saját irodájába. Az ingatlanokat listázó oldalon, a jobb felső részen találja a a kék háttérszínnel kiemelt "Áttöltés / Szinkronizálás" című dobozt. Ebben láthatja a beállított, éppen futó szinkronjait. A szinkronok sorainak végén egy szükre X ikont lát, amire ha ráhúzza az egerét, akkor az pirosra vált.
    Ha az ikon pirosra vált, kattintson egyet egerével és a szinkront azonnal törölheti!

    Ha véletlenül törölt ki egy szinkront, akkor sincs baj, hiszen pillanatok alatt újból be tudja azt állítani a fentebb részletezett módon!

  11. Hogyan tudok ügyfelet delegálni felhasználóhoz (referenshez)?

    Bármely rögzített ügyfelet az Irodavezető felhasználó tud egyik referensről (rögzített felhasználóról) a másikra átadni. A kérdéses ügyfél adatlapján a "Szerkesztés" gombot megnyomva lehet az ügyfél adatait szerkeszteni. A megjelenő ablakban nyomja meg a "További adatok" linket, hogy az adatlap kinyíljon és minden szerkeszthető mező láthatóvá váljon. A bal alsó sarokban található "Ügyfél referens" mezőbe bármely, a Házbank fiókjához rögzített felhasználót itt feltüntetheti. Ekkor mindig a felhasználó, belépéshez használt felhasználó nevét szükséges megadni. De itt természetesen egyéb nevet is megadhat szabadon.